Mihail Zhvanetsky Club kinoputeshestvy

Se spune că harta lumii nu are pete oarbe, care sunt deschise și plutitoare continente insulare. Contururile sunt cunoscute, iar pentru o imprimă interesante și reviste hărți și povești.

Ai spune ca exista un aer de culoare roz, ai spus, acolo Invalides bulevard si in jurul bistro mici.

Tu spui că sunt artiști vopsea pe străzi și vizitatorii se simt acasă.

Și aici este documentar.

Da, se pare că am fost acolo.

o oră și jumătate dintre parizienii.

Și chiar au primit răspunsuri detaliate decât întrebări.

Lucrarea altruistă de cameramani: zeci de amețire cameramani în jurul Parisului și ne servesc milioane de oameni.

Și ieri, duminică, în douăzeci de ore, am călătorit cu o rezervă de reporter, am ghemuit în spatele unui copac cu un operator, suntem tot teren vehicul uitam lei.

Jurnalist foarte acreditat spune:

Fiji, Tahiti, Los Palmos - aceste nume și insule, să zicem, pentru o lungă perioadă de timp liber, să zicem, cineva, iar acum trăiesc pe venitul din turisti unele.

Flower Show în Tahiti.

Dar Tahiti este deschis pentru o lungă perioadă de timp și funcționează non-stop. A Bahamas. Cum? Nu au fost în Bahamas?

- Ei bine, aproximativ vorbind, nu am întâmplat.

- Aici capitalele europene deopotrivă. Dacă ați fost la Paris, este deja posibil să se vorbească, nu pentru a merge la Viena sau Stockholm. Nu știi asta?

- Ei bine, cum nu știu cum, nu știu. Ei bine, desigur, nu știam. Știi - tot timpul la locul de muncă. Uneori te vei uita pe fereastră. Vei pleca undeva în autobuz. Și, în general, mereu înapoi. Adică, mintea înțelege imaginația. Casa toate pentru tine, vă puteți imagina. Îmi imaginez aproape toate napredstavlyal. Înainte de dezvoltarea imaginației - pielea de găină apar dacă Reykjavik. În cazul în Africa - sudoare. Într-o zi înainte de oscilația de dimineata pe un palmier. M-am trezit - calusuri pe palma. Am luat picioarele ei - și rapid în jos. Aparent, ceea ce am fost speriat acolo, în ramurile. noapte umedă a sărit de la Niagara - stropilor teribil. Am dat seama că Noua Zeelandă este similar Caucaz sub Suhumi, Australia - aceeași Altai, NY Yalta seamănă inspecție ceva mâine - nimic.

La ora două noaptea apare Sydney - și enervant. Și dacă vreau să vorbesc cu ei, eu le văd aici. Acestea sunt toate aici. Finlandezii nu au absolut asupra diferențelor noastre. Helsinki ale lor - Gomel fel, cred că da. Încearcă să mă convingă. O lipsă de imaginație poate fi alimentată în cele mai populare cluburi, club de kinoteledomagoreputeshestvennikov atunci când ochii văd pe cei care au fost în Danemarca.

Dar, spun ei, cel mai interesant - de gătit cu aburi. Ecranul, apoi pe ecran, apa, ocean, pământul, nu nimic în vedere. În cazul în care oceanul este calmă - nimeni, navigație. Apartamentele tăcere. Și dintr-o dată vântul iese din televizor - da ca in fata cu un spray. Ei bine, există instrucțiunea este: o găleată de apă se toarnă înapoi în televizor dimineața, o găleată de apă pachet de sare de șapte cenți și vetroduy aroma marin. Adică, în cazul în care crainicul avertizează că naviga, pentru că în cazul în care sari, să zicem, de echitatie prin pădure, iar dispozitivul va funcționa pe spray-uri, impresia nu este ceva - un cal cu vâsle ca un prost.

Deci, asta e: vântul mutat, prin pulverizare, situată la umed - bine, un sens complet. Și aici începe orizontul - sus orizont - jos pauze dreapta. De la TV - pârghii pentru paturile lor. Operatorii din studio controlează toate paturile ca oamenii rândul său, pur și simplu începe. Ei bine, o sută de apartamente în casă, și toate naviga în Australia. Dacă este foarte rău - am coborât din pat și toate, dar impresia este pierdut. Și apoi strigătele de pescarusi din bucătărie, cineva mușcă din difuzor.

Unele dintre cele mai robuste, suna studio și auzi strigătul căpitanului culcat pe pat în lacrimi. Apoi ne-am debarca, desigur, în apartamente diferite, care, în ce condiții, și numai membrii clubului kinoputeshestvennikov. Tipul a spus, acest lucru va fi foarte stricte. Deoarece plimbare foarte confortabil ca un cimitir: toate du-te acolo. M-am uitat în jur, și sunteți acasă: soția, copiii cu impresia italiană.

Acum stereofonie culoare plecat. Suntem în stridii corespondente Istanbul mestecate. El - pe partea lor a ecranului, noi - pe cont propriu. Adică, el mestecă - stereo, sunet, culoare, criza, chițăit. Singurii nu gust, cu toate că saliva a trecut deja.