Călătoria noastră cu mașina în Crimeea, în 2018

Cu mașina în Crimeea de la Nijni Novgorod

De la Nijni Novgorod Port Crimeea pentru a merge 1800 km. Călătorie într-un fel ne durează 2 zile. În prima zi am pleca mai devreme în dimineața, la aproximativ 4.30. În acest moment, du-te bine, masini pe drum mult mai puțin. Orasul au o foarte mare, există o mulțime de așezări cabana, iar dimineața toată această „furnică“ începe să se răspândească în oraș, se formează blocaje de trafic, astfel încât cel mai bine este să plece devreme pentru a le trece.

De la Nijni Novgorod, în Crimeea, puteți merge rute diferite. O să-ți spun ce cale mergem noi.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016
De la Nijni Novgorod du-te la Moore. Acum sunt foarte bine construit un pod peste superba Oka (folosit pentru a fi un pod mobil ponton), și a făcut drum de ocolire.

Aproximativ 6 dimineața am fost în Moore.

În continuare pe drumul nostru Șilov Sapozhok, Uholovo, Ryazhsk, Chaplygin. Apoi ocoli Lipetsk.

În același an, pe drumul din Crimeea, ne-am planificat în mod specific modul nostru, astfel încât să-și petreacă noaptea în Lipetsk și arată fiul oraș seara. El, de asemenea, foarte mult.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016
Ei bine, atunci Hlevnoe, la scurt timp după care ne oprim pentru masa de prânz într-o cafenea. La aproximativ 12.30 oră.

Don a mers la pista.

Apoi ne așteptăm următorul oraș mare - Voronezh. Anterior, drumul era îngust și încărcat. Acum, cu toate acestea, există o largă de by-pass complet construit la 3 benzi în fiecare direcție. Cu toate acestea, acesta este plătit - 35 de ruble. Pentru plăcerea va trebui să plătească!

Mai mult pavlovian între Voronej și 2 sunt încă plătite parte. La început, trebuie să plătească 70 de ruble. iar al doilea 60 de ruble.

În continuare vom trece Boguchar, Millerovo și Kamensk-Shakhtinskiy.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016
Și la 18.30 ne oprim pentru noaptea la ferma Proletarka (aceasta este de 80 km scurtă de Rostov-pe-Don). Noi rezervați hotelul în avans, pentru a nu pierde timpul în căutarea pentru noapte, și că a fost mai liniștită pe drum. Nici bani să plătească pentru că nu este necesar să apelați suficient. Este foarte convenabil. Trebuie doar să dau seama unde poți fi în seara, și pe internet pentru a căuta hoteluri în această locație. Anul trecut, am petrecut noaptea la acest motel într-o zonă îndepărtată, „Casa Albă“, iar în acest an - 888. Motelul este, de asemenea, convenabil ca aceste hoteluri au cafenele și care lucrează târziu și deschis dimineața devreme. Acesta dispune de toate facilitățile vă puteți lua un duș și au o perioadă de odihnă.

În dimineața următoare ne trezim destul de devreme pentru a merge la începutul al șaselea pe drum. Înainte de Rostov-pe-Don, și este, de asemenea, de dorit să se depășească mai devreme, înainte de cea mai mare parte nu sa mai trezit. Rostov-pe-Don, am trecut la ora 6.

Înaintea ne așteaptă la bac „Kavkaz“ - port „Crimeea“. Deoarece traversarea este imprevizibilă (poate toate, și furtună) în Temryuk, avem masa de prânz, în ciuda faptului că, pentru masa de prânz un pic mai devreme.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016
Suntem întotdeauna în avans prin intermediul internetului pentru a cumpăra bilete electronice pentru feribot. De data aceasta, de asemenea, au făcut acest lucru. Acest lucru economisește timp (nu este nevoie pentru a merge la casier), în afară de „electronice“, sunt trimise în primul rând.

Dacă anul trecut procedura de transport la Crimeea a luat 4 ore cu noi, dar în acest an deja de 1,5 ore. Slot Timpul am ales mai devreme - de la 11 la 17 ore. În prima zonă de depozitare a sosit la ora 13.00. La 13.10 am cu ea au fost eliberați. La 13.30 încărcate pe feribot. Bacul navigat 14.00-14.25.

Și aici suntem în Kerci! Nici măcar nu cred că vom ajunge atât de repede! Noroc de data asta.

Soțul meu în 1988, doar în Kerci a fost în armată, deci cu acest oraș el legat de amintiri speciale. Ei au pus un cablu de comunicație. L-am vrut să viziteze aceste locuri. Ne-am oprit și am privit. Toate s-au schimbat dramatic de atunci. Placut surprins de faptul că, în locul clădirii dărăpănate este acum frumos restaurat Lapidarium (muzeu de piatră de antichități).

Centrul nostru de agrement „Cimmeric“

Localizarea noastre de vacanță - de bază „Cimmeric“ este situat la 40 km de Kerci. Drumul, cu toate acestea, nu există mult - undeva în moloz, dar undeva asfalt oribil. În jurul stepa, iar centrul nostru de recreere ca o oază în deșert - toate în, copaci și arbuști cu flori verzi.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016

Teritoriul este suficient de mare la bază și este direct adiacent la mare.

Am avut o cameră cu toate facilitățile și 3 mese pe zi.

Oamenii pe baza a fost destul de un pic - un om de 40 nu de divertisment. Pentru unii poate părea - plictisitor lucruri. Dar suntem doar în spatele că liniștit și nu aglomerat aici, și vom merge. În acest moment, ne odihnim pentru a 4-a oară.

Timp de mai mulți ani, am avut o odihnă în Colțul profesorale (Alushta), până când ne-am dat seama că suntem obosiți de această civilizație, un popor mare, mașini, a marcat plaje și infecții constante.

Așa că am început să caute un loc pustiu, cu o plajă frumoasă și condițiile de viață confortabil. M-am gândit, în Crimeea este imposibil de găsit, deoarece în anii anteriori au văzut plaje cum înghesuiți. Toate literalmente se află pe unul pe altul. Uneori, chiar și la mare să înoate pentru a merge a fost dificil.

Dar sa dovedit că aceste locuri sălbatice rămân în continuare. Imaginați-vă, la dispoziția noastră, au existat 10 km de plaja de nisip! Și în timp ce este foarte rar de a întâlni oameni!

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016

Ea ne ofera o mare placere de zi cu zi plimbări pe plajă. Ne-am trezit la ora 6 dimineața, și sub razele calde ale soarelui de dimineață la 2 kilometri mers desculț pe marginea apei. Complet oprit oriunde, înot, plajă, și până la ora 9 întors la bază pentru micul dejun.

După micul dejun, ne-am dus în cealaltă direcție din baza noastră, de asemenea, la 2 km la stânga. O întoarcere la cină.

Astfel, în fiecare zi, am fost la 8 km cu picioarele goale în nisip, și numai valul din sens opus lins picioarele noastre.

Și cât de multe animale diferite!

Acesta este adesea văzut delfini, și ei înoată spre țărm, este literalmente 2 metri până la ei. înota întotdeauna în perechi.

Am văzut bufnița, păsări, cormorani, starci, șerpi.

păsărele foarte amuzant de-a lungul plajei (ea a fugit, a zburat rar). Într-un fel, avem 3 ouă în nisipul de pe plaja mai aproape de munți, și 2 păsări observate în mod accidental foarte nervos atunci când le-am abordat. În următoarele zile, avem provedyvat ce se întâmplă cu aceste ouă. 2 zile mai târziu vom ajunge, iar în loc de 2 oua si 1 pui. Și atunci avem acest mic bulgări pufos văzut într-o cursă pe plajă.

În fiecare seară ne-am dus la o plimbare pe teritoriul bazei. În același timp, afară și aricii. Există o mulțime de ei! Amuzant cum ar alerga foarte repede, și chiar și atunci când sari prinderea lăcuste.

Și, odată ce am ajuns la Capul cel cu pietre, ma uit la crabi acolo. Și dintr-o dată am văzut această imagine - șarpe (șarpe de apă) se târăște afară din apă și trăgând în dinți prins coada unui pește. Sarpele este mic, mai puțin de un metru, dar pentru ea peștele a fost destul de mare, astfel încât șarpele retraseră înapoi pentru a trage prada. Noi nu am interfera cu ea și a plecat. Dar ne-am întrebat ce se va întâmpla după aceea. După aproximativ o jumătate de oră am fost acolo. Fish a fost împotmolit în toate nisip și pietre, și chiar a avut loc capul. Este cu capul și șerpi de apă înghiți pește. Dar apoi, se pare că, într-adevăr m-am simțit prezența noastră, speriat, a scăzut prada și se târî. Apoi, din nou, a revenit la locul acesta - peștele și pune acolo. apoi am citit pe internet, care de multe ori șerpi de apă sunt ucise fără a calcula mărimea producției și alege peștele prea mult. Poate că acest pește pentru acest șarpe a fost prea mare?

Asta e un astfel de divertisment neobișnuit am fost acolo. Ei bine, unde altundeva vezi asta?

Și lângă baza noastră de vacanță pentru al doilea an conduce săpăturile din orașul antic. Într-o seară ne-am dus acolo, sa uitat la au scos la iveala. Fotografiat aici este un schelet. Cred că a fost un cal.

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016

Apoi a mers de-a lungul malul mării, există, de asemenea, perspectiva văzută sub pod de construcție pe strada pietonală a lui Lenin. Atracții Kerci ne-am uitat în anii precedenți, astfel încât acest timp tocmai a intrat în jurul orașului.

Apropo, nu departe de Kerci vedere neobișnuit - vulcani noroioși.

Vremea la început am avut o foarte cald, iar marea a fost surprins - a fost foarte cald, am o astfel de temperatură în Marea Neagră nu poate aminti. Dar doar poprohladnelo, a fost înlocuit de vânt în câteva zile, un val, iar această apă caldă a fost oprit undeva. Îmi pare rău, îmi place atunci când apa este foarte cald, din mare, nu poți ieși. Dar totuși, vremea nu se poate plânge. Nu a plouat, și toate cele 2 săptămâni de ședere noastre am inotat si insorit.

În general, restul am fost foarte multumit!

Drumul din Crimeea la Nizhniy Novgorod

Călătoria noastră cu mașina la Crimeea în 2016
vom pleca prea devreme, din moment ce a dat seama că devreme cozile de dimineață feribot deloc în drumul înapoi.

În anul trecut, întregul pasaj din Crimeea până în Caucaz, am luat doar 50 de minute. Și în acest an, încrucișarea ne-a luat prea mult, exact 50 de minute.

slot de timp pe bilet electronic, am ales 3.00-9.00. Am condus până la trecere în 5.10 și 6.00 au debarcat deja în portul Kavkaz.

Acasă în Nijni Novgorod a revenit a doua zi la ora 4 pm.

Aceasta este atât de bine încheiat călătoria noastră cu mașina la Crimeea și de vacanță minunata noastră.

În acest moment, pe baza am stat de vorbă cu alți oaspeți, care ne-au spus despre vacanta lor in alte locuri interesante din Crimeea, în cazul în care nu am fost. Deci, acum avem ceva de vis despre.

Mai multe din această secțiune vă sfătuim să citiți:

● Călătorie spre Crimeea cu masina

Bună ziua, cititorii mei fideli dragi și toți cei care se uită la întâmplare pe site-ul meu „Familie pe o notă!“ Familia noastră a revenit recent dintr-o vacanță, și vreau să împărtășesc.

● fântâni Cantand din Praga

Dragi vizitatori ai site-ului „Familia pe o notă!“ Astăzi am un vizitator site-ul - matusa mea din orașul Vladimir, un mare iubitor de călătorie. În fiecare an, ea merge la.

● Excursie la Solovki

Ksenia, cu toate acestea, atât de interesant pentru a vorbi despre călătoria ta! Și pe drum o mulțime de afișări și pozitiv))). Nu am fost niciodată atât de departe cu masina - se pare că este foarte obositor, și ai citit - acest lucru nu este așa. Bine ai revenit! Și lăsați această vacanță minunată vă va da o nouă putere și inspirație pentru anul următor - până în vara viitoare!

Vă mulțumesc, Jack! Restul a fost bine, dar, din păcate, a fost de peste, iar acum am într-adevăr nevoie de forță - soțul a fost internat în spital cu clavicula fracturată, iar acum are nevoie de o operație și apoi un tratament foarte lung cel puțin o perioadă de odihnă deja.
O mașină pe un drum lung pentru a merge plictisitoare, dacă nu să acorde o atenție din cauza odihnă. Și dacă timpul să mănânce și să doarmă confortabil, apoi drumul se transformă într-o parte a călătoriei. Am înțeles de mult că acest lucru nu este în valoare de economisire.

Xenia, ce poveste frumoasă! Sunt încântat să citesc despre călătoria voastră remarcabilă, și cu toate că ea a călătorit. A fost foarte frumos să știi că există o astfel de liniște orașe, pustie, unde vă puteți relaxa de agitația și să se bucure de liniște. Și o excursie la mașină oferă o mulțime de impresii de la ceea ce a văzut pe drum. Cât de multe locuri minunate ați vizitat și ne-a spus. Vă mulțumesc foarte mult pentru acest tur. Să amintiri bune pe care le inspira un pic mai mult!

Vă mulțumesc, Eugene! Da, acum au existat doar amintiri plăcute, dar este deja foarte mult!

Da, se pare că impresiile din Crimeea sunt foarte puternice. Astăzi, soțul meu a avut o intervenție chirurgicală sub anestezie generala, este foarte dificil să iasă din ea. Când a adus-o oră delirantă a povestit cum a plimbari cu bicicleta în Crimeea, care trece prin sat, care vede animalele, și toate cu un zâmbet. Se pare că înainte de anestezie anestezist i-au spus să se gândească la ceva plăcut, iar apoi a avut un vis despre el. Deci, el a crezut despre călătoria pe o bicicletă în Crimeea. Deci, a fost o amintire placuta.
În ceea ce pentru o vacanță liniștită, anterior am dori, de asemenea, un fel de civilizație, merge de-a lungul malul mării, în cazul în care o mulțime de oameni și de divertisment diferite. Tot ceea ce am primit, și într-un fel „manca prea mult“ acest lucru, nu mai doresc. Dacă este de 1-2 zile de călătorie, atunci totul este în regulă, chiar interesant, dar restul încă mai doresc din asta. Din agitația de acasă și avem suficient.

Și același șarpe ai fotografiat? Un iepure de câmp? Sper că, Xenia, au fost pe o unitate flash alte imagini de vacanță. Poate că unul dintre ei pentru concurs trimite? Vă invit să luați parte și vă patronii dumneavoastră.

Nu, Natalia, poze cu sarpe cu nici un iepure de câmp. Iepurii rulează în jurul atât de repede încât să nu deloc sfotografiruesh dorință. Și când am mers la roci, în cazul în care au întâlnit un șarpe, un aparat de fotografiat cu el nu a fost, am fost doar în costume de baie și totul.
Despre aspectul de concurs, vă mulțumesc.

O poveste foarte interesantă și imaginile dovedit mare. Calea dificil de 1800 km, desigur, dar sunt sigur că a meritat.

Xenia, Buna ziua.
Vă mulțumim pentru un astfel de răspuns detaliat, dacă nu mă, apoi cineva sigur că va veni la îndemână. Kerci va scadea cu siguranță în Cimmeric sau se poate opri acolo.

Suntem în ultimul an la calomnie de energie punctată peste stradă, poate au auzit, și le-au aruncat căldura ... în curând alegeri) totul aceeași vacanță - e bine, dar tatăl tău a scăzut de la mare - nu e de gheață, cu atât mai mult clavicula. Am fost un copil a căzut, mare pe mine, dislocat un deget pe de o parte, dar cu curaj a avut loc o mare greutate, - nu-l lăsa să cadă. În al cincilea rând, atunci punctul repulsie, nu a putut sta - mult timp, mama nu m-ar lăsa la mare, închis de blocare.

Dar copii oameni destepti ... baieti am deschis de blocare, în timp ce mama la locul de muncă, am striate înainte de sosirea mamei mele sub cadrul sau pe cadru, apoi băieții închise din nou mare pe castel și eu sunt atât de deștept Musya))) Și odată străpuns cu cei mari, puncție a fost o anumită . Mama a adus înainte de ora de la locul de muncă, și fiica mea aprinde o bicicletă într-o mulțime de băieți și de mare. În general, mama mea știa că am fost inutil să aducă și demontată de blocare, cu mare.

Ura, am câștigat. Mama adesea amintit aventurile mele, râde ședinței, deși există ceva să-și amintească de pensie ... Dă soțul tău cel mai tare de recuperare dorește de la mine și mama mea. Lăsați tatăl tău se recupera rapid.

Aici toți suntem Xenia! Puțin da drumul - live, pe următorul vis. Mi-am dislocat piciorul la varsta de 9 ani intr-o poiana, bunica ma dus la o bunica - îndreptare a piciorului. M-am tras împreună și pe fugă a avut loc al doilea în concurs. Cu toate acestea, după acest stilou olimpic de 4 zile nu a mers la școală - rănit piciorul ... Suntem cu toții set scândură nelinistit, aproape recuperate și noi. Principalul lucru - nu închide nas în toate situațiile! Efectuat-l cu tine, nu dispera, deoarece acest lucru este cel mai important lucru în viață.

Nu prea mult timp în urmă prietenii sa dus la Crimeea în mașina lui. Este mai ieftin și puteți vizita multe locuri frumoase.