Blog personal - jocuri set de căști recenzie HyperX nor de bază kingston, experți club de dns

Uneori doriți să se odihnească, vreau să fie nici o distragere și nimic din lumea exterioară nu este deranjat. Uneori, pentru a obține departe de realitatea înconjurătoare enervant să ne așezăm la jocul dumneavoastră preferat, cufundat în drama sau de placă de grup iubit. O reteta pentru o scufundare confortabil, în principiu, este simplu. În cazul jocurilor, este un calculator bun, cu seria - monitor sau TV, muzica - un bun DAC / placa de sunet. Pentru un deliciu complet - scaun confortabil, căști de înaltă calitate și să uitați de lucru pentru câteva zile. Cu acesta din urmă cel mai dificil, dar căști, probabil, sunt simple.

Astăzi vreau să vă prezint un set de căști universal bun. Faceți cunoștință de revizuire și testare HyperX Cloud Core!

Echipament de ambalare

Impresie generală și confort:

Fără o potrivire bună și confortabilă chiar și căști mai rece-sondare a asculta muzică sau a transforma jocul într-o bătaie de joc în sine. Și chiar mai mult, aceasta poate provoca dureri de cap și poate duce la oboseală. Din fericire, HyperX Cloud Core sta foarte confortabil și apoi să submineze ceva mai greu. Închideți urechea complet, nu apăsați în același timp, nu lasa sunetele din exterior. Prin literalmente 1-2 minute de scufundare în joc uitați că te porți Cloud Core, cel mai important, nu uita de timp, și este posibil să se întâlnească perfect dimineața. Este demn de amintit faptul că setul cu cască și urechi Cloud Core închis o oră mai târziu jocul va fi un pic sudoare, dar este o caracteristică, nu un defect. În acest moment, adversarul DT990 Pro ofera eroul un comentariu, din cauza dimensiunii și ei încă mai voluminos amintesc un pic mai mult despre Cloud Core, cufundat în joc mai lung.

Muzică și sunet:

HyperX Cloud Core fără preîncălzire a cutiei poate să nu fie la fel de strălucitoare, sau cu alte cuvinte, sunetul înăbușit, de mijloc și de înaltă, se află undeva în adâncimea și nu la fel de luminos ca se așteaptă. Beneficiul tuturor ușor de a stabili încălzire, cu toate că nu toate căștile pot fi atât. Mi-ar recomanda lăsându-le cel puțin 12 ore de încălzire la un volum mediu, în timp ce căștile sunt transformate.
După încălzire centrală și de mare sunt mult mai vii realiste pe partea de sus, chiar surprins. In timp ce unele lipsit de claritate, mai ales pe melodii dificile în momente rapide. Sunetul este frumos, dar doar un pic cam greu de auz, nu există nici raluri parazitare, la mijloc nu se scufunda, de înaltă rămân în loc, scârțâituri și zornăitoare nu sunt umbresc imaginea de ansamblu. Bass este destul de bun, lizibile, calitatea este resimțită, cu toate că, din nou, viteza în compozițiile rapide mizerie puțin acolo. În general, setul cu cască bani suna!
Listă de compoziții utilizate pentru a compara sunetul:
Dillinger Escape Plan - Unul dintre noi este Killer MP3 320 kbps
Dillinger Escape Plan - Paranoia Shields MP3 320 kbps